Szukasz szkolenia sprzedażowego lub biznesowego w Warszawie? Szkolenia edukacyjne!

PORZĄDEK U UCZNIA

Uczeń ma zawsze podręczniki, zeszyty, przybory szkolne oraz rzeczy własne w idealnym porządku. Chroni i naprawia rzeczy własne, a nawet cudze, np. swych kolegów. Zwraca rzeczy pożyczone, jak również znalezione. Uczulony jest na poszanowanie własności społecznej, np. sprzętu szkolnego i w miejscach publicznych. Zapobiega ich niszczeniu. Jest świadomy ich społecznej użyteczności.

Ocena 5. Uczeń utrzymuje w należytym porządku rzeczy własne i pożyczone, np. zeszyty, podręczniki, przybory szkolne i inne. Szanuje je i naprawia. Zwraca rzeczy pożyczone i znalezione. Od czasu do czasu naprawia sprzęt szkolny, np. ławki szkolne, krzesła, pomoce naukowe i inne. Co prawda, robi to raczej z obowiązku.

Ocena 4. Uczeń nie zdradza większego zamiłowania do ładu i do porządku wokół siebie. Utrzymuje go najczęściej pod nadzorem rodziców i nauczycieli. Czasami zatrzymuje przydatne sobie znalezione rzeczy. Sam nie niszczy mienia społecznego, ale jest obojętny wobec tych, którzy je niszczą.

Ocena 3. Uczeń jest bałaganiarzem. W większości wypadków nie dba o rzeczy własne ani cudze. Często przywłaszcza sobie rzeczy kolegów, społeczne i znalezione. Nie szanuje mienia społecznego, np. sprzętu szkolnego, urządzeń w parkach, w kinach itp. Czasami go nawet umyślnie niszczy.

Ocena 2. Uczeń nie dba wcale o rzeczy własne ani cudze. Kradnie i przywłaszcza sobie rzeczy kolegów, społeczne i znalezione. Złośliwie niszczy własność społeczną.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.